Comedian Harmonists
Berlin 1927: Inspired by the American a cappella group "Revellers," the poor arranger and acting extra Harry sets out to find vocal artists. He finds himself with Bass-Biberti and his friends. Even though their first performance in front of an agent is a failure, they don’t give up. Their rise takes them all the way to America.