Check out "Nothing But Love," performed by the Cast of ZOMBIES 3!
"Now we got nothing but love for you / And everything you do…" Finish the lyrics! Jam out to "Nothing But Love" from the hit Disney Channel Original Movie Soundtrack, performed by the Cast of ZOMBIES 3!