Check out "Someday (Reprise)," performed by Milo Manheim and Meg Donnelly!
"Someday / This could be this could be ordinary / Someday / Could we be something extraordinary?" Can you finish the words? Check out "Someday (Reprise)" performed by Milo Manheim and Meg Donnelly!