Check out "Right Here, Right Now" from High School Musical 3: Senior Year.
"Tomorrow can wait, for some other day to be, but right now there's you and me!" Check out "Right Here, Right Now", performed by Troy and Gabriella from High School Musical 3: Senior Year!