Sing along to "Play My Music" from Camp Rock, performed by the Jonas Brothers.
Music's in your soul! Turn it up and dance until your feet can't feel the ground. Jam out to the sing-along version of "Play My Music" from Camp Rock, performed by the Jonas Brothers.