Aladdin: The Return of Jafar
Jafar's wish to become the most powerful genie of all imprisons him in a lamp, until he is summoned by Abis Mal, the Chief of Thieves. Once released, Jafar seeks revenge against Aladdin, and it's up to Aladdin and his friends to defend Agrabah from Jafar's malice.