Bad News Bear
Dr. Oakley risks her life to save a brown bear from drowning, and squares off with another bear who won't go down without a fight. Then, a reindeer struggles to eat due to a life-threatening mouth condition, and a newborn calf is in serious jeopardy from a bad case of salmonella. Finally, it’s game over for a 600-pound boar and his oversized family jewels.