G-Force
A team of highly trained guinea pigs working for the FBI is about to save the world when their mission gets shut down. But the loyal furry agents ignore orders and continue on their dangerous assignment.
Just as the G-Force, an elite team of highly trained guinea pigs, is about to save the world, the FBI shuts down the secret unit. But these next-generation action heroes --- Darwin, loyal team leader; Blaster, weapons expert with attitude to spare; Juarez, drop-dead gorgeous martial arts diva; and tag-along Hurley --- won't be stopped. Armed with the latest in high-tech spy equipment, and with the FBI on their tails, the fur flies as they race against the clock to save the world.