TV-GAudio DescriptionsClosed Captions
Gabby Capili’s path to Disney Animation began at a young age when she saw her first Disney film in a theater with her father, The Emperor’s New Groove. As Gabby teaches us how to draw her favorite character from the film, “Kuzco,” she also shares the importance of following your instincts and being free to letting life guide you where you belong.