O Brother, Where Art Thou?
Populated with quirky characters, including a blind prophet, sexy sirens and a one-eyed Bible salesman, this offbeat road picture will leave you laughing at every outrageous and surprising twist and turn. Starring George Clooney and John Turturro.
George Clooney and John Turturro embark on the adventure of a lifetime in this hilarious, offbeat road picture- O Brother, Where Art Thou? Fed up with crushing rocks on a prison farm in Mississippi, the dapper, silver-tongued Ulysses Everett McGill (Clooney) busts loose- except that he's still shackled to two misfits from his chain gang: bad-tempered Pete (Turturro) and sweet, dimwitted Delmar (Tim Blake Nelson). With nothing to lose and buried loot to regain, the three embark on a riotous odyssey filled with chases, close calls, near misses and betrayal. Populated with strange characters, including a blind prophet, sexy sirens and a one-eyed Bible salesman (John Goodman), this quirky gem will leave you laughing at every outrageous and surprising twist and turn!