Prom
At Prom, every couple has a story, and no two are exactly alike. For Nova Prescott (Aimee Teegarden), it's a classic tale of opposites attracting when she finds herself drawn to the guy (Thomas McDonell) who gets in the way of her perfect prom. Share the laughter and the drama as secrets are brought to light, seemingly steady relationships unravel and new romance catches fire. There are hundreds of nights in high school, but there's only one Prom.