Shutter
A young married couple discovers disturbing, ghostly images in photographs they develop after an eerie accident in which they believe they may have hit a young girl with their car.
A newly married couple discovers disturbing, ghostly images in photographs they develop after an eerie accident in which they believe they may have hit a young girl with their car. Fearing the manifestations may be connected, they investigate and learn that some mysteries are better left unsolved.