The Silent Treatment
Cody and Bailey try to deal with their grief over their romantic breakup. For Cody, this means running to a secluded island monastery, while for Bailey it means accepting Miss Tutweiller’s offer to eat ice cream and dress up cats. In the end, the honesty and care of their friends brings them back from their respective refuges.