The Small One
Ordered by his father to sell his old, small donkey, Small One, a Hebrew boy in ancient Israel takes the donkey to the Jerusalem market. Finding no buyers there, the boy is about to give up when he meets a kind man named Joseph. Joseph buys Small One and uses him to take his pregnant wife Mary to Bethlehem.