Three Blind Mouseketeers
In their quest for survival, the Three Mousketeers continually outwit Captain Katt. While he is in pursuit of them, the mice get mixed up in a collection of bottles that serve to increase their number, confusing Captain Katt and causing him to be caught in his own traps.