Strange Magic
Med en kamp startet på grunn av en mystisk trylledrikk, møter den tøffe feprinnessen Marianne den onde myrkongen. Når eventyret utfolder seg vil deres fantasifulle verden aldri bli den samme. I en vill eventyrmusikal inspirert av filmen En midtsommernattsdrøm, bidrar populære sanger til å fortelle historien om en fargerik rollebesetning av nisser, alver, feer og troll og deres hysteriske uhell.