Date Night
En forveksling sender ekteparet Claire og Phil ut på et eventyr der de må takle både korrupt politi og nådeløse gangstere. De kommer aldri til å glemme denne kvelden på byen! Med Steve Carell, Tina Fey og Mark Wahlberg.