For fuglene
En flokk med små fugler sitter på en telefonledning. Det er vanskelig nok å sitte nær hverandre, og så prøver en stor, dum fugl å slutte seg til dem med komiske følger.
Én etter én setter en flokk små fugler seg på en telefonledning. Å sitte tett sammen er vanskelig nok, og så kommer en stor, dum fugl som prøver å slutte seg til dem. Småfuglene kan ikke annet enn å gjøre narr av ham, og det hele blir til slutt pinlig.