Por Humor a La Musica
Gjennom en konsert med gruppen "No me pises que llevo chanclas", sammen med gjesteartistene som har påvirket deres musikalske og emosjonelle liv, fortelles livet til denne gruppen og historien om humoristisk musikk laget i Spania.