Lisa Ann Walter: It Was an Accident
I sin etterlengtede debutspesial tar Lisa Ann Walter for seg ustyrlige Gen X-ere, selvforakt og et USA på ville veier. Alt serveres uten filter fra en fullvoksen dame som har fulgt med i timen.