Necaxa
Eva Longoria engasjerer Rob Mac og Ryan Reynolds for å hjelpe til med å gjenopplive sjelen til en av Mexicos mest sagnomsuste fotballklubber, Club Necaxa; spillere, fans og til og med skeptikere blir med på den følelsesladede reisen mens «Los Rayos» håper å en dag reise seg igjen.
Eva Longoria engasjerer Rob Mac og Ryan Reynolds for å gjenopplive sjelen til en av Mexicos eldste og mest sagnomsuste fotballklubber, Club Necaxa. «FX’s Necaxa» er en tospråklig dokumentarserie som viser en turbulent tid med store endringer, preget av omveltninger i staben, karrieredefinerende skader og det utrettelige pågangsmotet til et fotballag som er fast bestemt på å trosse all skepsis og gi håp til byen Aguascalientes i Mexico. Lidenskapelige supportere tror på suksess, og klamrer seg til drømmen om at deres elskede «Rayos» en dag vil reise seg igjen. Seerne følger den emosjonelle reisen til spillerne, fansen og til og med skeptikerne. Dokumentarserien er et portrett av tro, motstandskraft og håpets varige kraft, og dykker ned i livene og drømmene til menneskene rundt Club Necaxa.
Med fansen i ryggen, pryder Eva Longoria forsiden av GQ Mexico sammen med Necaxas nye stjerneskudd.