Oliver & gjengen
Oliver, en livlig ung katt, utforsker New York i en klassiker med sanger av Billy Joel, Huey Lewis og Bette Midler. Med festlige figurer vet Oliver at han har funnet livslange venner og et hjem.
I en animert klassiker basert på Charles Dickens Oliver Twist blir hjemløse Oliver, en livlig katt, reddet av en hundegjeng. Med nye venner utforsker Oliver New York og lærer å overleve i en ny verden. Når han blir adoptert av en jente, må Oliver balansere gamle og nye venner. Eieren hans blir kidnappet, og Oliver og gjengen må redde henne. Med sanger av Billy Joel, Huey Lewis og Bette Midler. Inneholder tobakkskildringer.