The Scream Murder: A True Teen Horror Story
The Scream Murder er en ungdomsskrekkhistorie om et brutalt drap og en video som avslører alt.
16-åringen Cassie Stoddart blir brutalt knivdrept, og to usannsynlige mistenkte peker seg ut.
To tenåringer anklages for drap. En sjokkerende video avslører sannheten. Rettssakene begynner.