Et fe-eventyr
Satt til juletider, "Et fe-eventyr" er en komedie om Eleanor, en uerfaren fe (Jillian Bell) som er under trening. Hun prøver å bevise at mennesker fortsatt trenger gode feer, ogfinner et feilsortert brev fra en 10 år gammel jente i nød. Eleanor sporer henne opp, og oppdager at jenta, Mackenzie, nå er en 40 år gammel alenemamma (Isla Fisher), som har gitt opp drømmen om "lykkelig alle sine dager". Men Eleanor er fast bestemt på å bevise at hun tar feil.
Satt til juletider, "Et fe-eventyr" er en komedie om Eleanor, en uerfaren fe (Jillian Bell) som er under trening. Og når hun får høre at jobben hennes er i ferd med å bli nedlagt, bestemmer hun seg for å bevise for verden at mennesker fortsatt trenger gode feer. Hun finner et feilsortert brev fra en 10 år gammel jente i nød. Eleanor sporer henne opp og oppdager at jenta, Mackenzie, nå er en 40 år gammel alenemamma (Isla Fisher) som jobber på en nyhetsstasjon i Boston. Hun mistet mannen sin flere år tidligere, og Mackenzie har gitt opp drømmen om "lykkelig alle sine dager", men Eleanor er fast bestemt på å gi Mackenzie en lykkemakeover, om hun liker det eller ei.