The Longest Ride
Filmen er basert på den bestselgende romanen av mesterforteller Nicholas Sparks. Dette romantiske dramaet handler om et ungt par som inngår et skjebnesvangert forhold som endrer livene deres for alltid.
Denne filmen er basert på den bestselgende romanen av mesterforteller Nicholas Sparks. The longest ride gir deg troen på ekte kjærlighet. Når Luke (Scott Eastwood), en tidligere okserytter som forsøker seg på et comeback, møter Sophia (Britt Robertson), en collegestudent som forbereder seg på drømmejobben i New York, drar de på en ekstraordinær – men usikker – romantisk reise. Når motstridende veivalg tester forholdet deres, inngår Luke og Sophia et skjebnesvangert forhold til Ira (Alan Alda), hvis hjertevarmende minner om sitt eget ekteskap inspirerer det unge paret til å endre livene sine for alltid.