ASSEMBLED: The Making of Loki Season 2
Gjennom åpenhjertige intervjuer med de kreative hjernene bak serien og eksklusive settopptak ser du hvordan det talentfulle teamet bak andre sesongen av Loki økte innsatsen i dette siste MCU-eventyret. Se fantasifulle kostymer, forseggjorte miljøer og usedvanlige varianter bli levende. Møt nye allierte og fiender og tidsgli over multiverset i Assembled: The Making of Loki: Season 2.