Loki
I Marvel Studios “Loki” gjenopptar den sprudlende skurken Loki (Tom Hiddleston) sin rolle som luringguden i en ny serie som finner sted etter hendelsene i “Avengers: Endgame.” Kate Herron er regissør og Michael Waldron er hovedforfatter.
Loki kommer bort i tida og rives, bokstavelig talt, mellom fortid, nåtid og framtid.
TVT står på randen av tidssammenbrudd, Loki og Mobius gjør alt for å finne Sylvie.
Loki og Mobius drar på jakt etter alles favoritt-tegnefilmklokke idet de prøver å redde TVT.
TVT nærmer seg katastrofal svikt, men Loki, Mobius og Sylvie har en Han som gjenstår-variant.
Loki reiser gjennom døende tidslinjer for å finne vennene sine, men alt er ikke som det virker.