Tilbudet gjelder t.o.m. 28.01.26.
Denne filmen er basert på en bestselgende roman. Dette mektige dramaet, med Reese Witherspoon og Robert Pattinson, forteller historien om en veterinærstudent som faller for en sirkusartist.