Dumbo
Fra Disney og regissør Tim Burton får vi det store, klassiske eventyret om Dumbo, en elsket fortelling hvor forskjeller feires, familie verdsettes og drømmer får luft under vingene. Et sirkus i trøbbel gjør comeback med en elefantbaby som kan fly, men når de får en ny investor oppdager de snart at han har mørke hemmeligheter.