Assembled: The Making of Deadpool & Wolverine
Vi har rundsnakket Ryan Reynolds, Hugh Jackman og regissør Shawn Levy (pluss mange andre du aldri har hørt om, men som likevel er herlige) til å sette seg ned og legge ut om hvordan "Deadpool & Wolverine" ble unnfanget, båret til termin og født. For å være ærlig er Hugh, Ryan og resten kontraktsforpliktet til å komme med denne informasjonen. De er veldig flinke til å late som om de virkelig ville det, som om det var deres idé eller noe. Kos deg!