Fly 2: Brann og Redning
Det verdensberømte racerflyet Dusty slår seg sammen med brannslukkende elitefly. Sammen kjemper de mot skogbrann i Stempeltoppen nasjonalpark, og Dusty lærer hva som skal til for å bli en ekte helt.