World Wide Mafia 'Ndrangheta
Statsadvokat Nicola Gratteri kjemper mot 'Ndrangheta, verdens mektigste mafia, i denne sanne historien. Fra Rinascita-Scott-operasjonen til den historiske store rettssaken avdekker serien mot, rettferdighet og offervilje i en nådeløs kamp mot organisert kriminalitet.
Den kalabriske statsadvokaten Nicola Gratteri som har levd under politibeskyttelse i flere tiår, leder den største operasjonen som noen gang er forsøkt mot 'Ndrangheta: operasjon Rinascita-Scott. Via etterforskningen som avslører mafiaens globale makt, og den store rettssaken, forteller serien en sann historie om rettferdighet og mot i et område preget av frykt og stillhet. Dommere, angivere og ofre nekter å gi opp tross trusler, svik og soning. Gratteri står overfor sin tøffeste kamp mens Calabria og verden er vitne til en rettssak som kan omdefinere kampen mot organisert kriminalitet.