Lost in the Jungle
Mot alle odds overlever fire barn en flystyrt og må klare seg alene i Colombias jungel i 40 dager. Det er en sterk historie om overlevelse, mot og håp.
Etter en dødelig flystyrt langt inne i Colombias regnskog, må fire søsken klare seg på egen hånd i 40 dager. Barna forteller for første gang om den utrolige kampen for å overleve mens det blir satt i gang en dramatisk redningsaksjon. Det er en kamp mot klokka, og militæret får hjelp av urfolket i den gripende fortellingen om overlevelse, mot og håp.