Dr. Oakley, veterinær i Yukon
Møt dr. Michelle Oakley, en veterinær som jobber med alt som rører seg i Yukon og som drar på hjemmebesøk over store avstander for å hjelpe både ville dyr og husdyr. Sammen med døtrene og mye humor takler Michelle livet som veterinær, kone og mor, samtidig som hun tar oss med rundt i noen av verdens mest ugjestmilde og øde områder.