Pirates of the Caribbean: At World's End
Nettopp når han behøves som mest, blir kaptein Jack Sparrow, den vittige og snedige sjørøver-sjarmøren fanget i Davy Jones' våte grav. I en stadig mer ustabil allianse legger Will Turner, Elizabeth Swann og kaptein Barbossa ut på en desperat jakt for å finne og redde han.