Sugarcane
En etterforskning av overgrep og savnede barn ved en internatskole for urbefolkningen setter i gang et oppgjør for det nærliggende reservatet Sugarcane.
Når umerkede graver blir funnet på eiendommen til en internatskole for urbefolkningen som drives av den katolske kirken i Canada, vekker det et nasjonalt ramaskrik. Etter år med stillhet kommer overgrepene som mange barn opplevde i et system designet for å ødelegge urbefolkningssamfunn frem i lyset. Samfunnets motstandskraft blir nå testet når det bryter syklusen av traumer og finner styrken til å holde ut.