Unbreakable
Etter en forferdelig togulykke med 131 døde passasjerer er det bare én overlevende: David Dunn (Bruce Willis). Han har overlevd ulykken,uten å få én eneste skramme! Til å begynne med ser det ut til å være et mirakel. Men en fremmed ved navn Elijah Price (Samuel L. Jackson) dukker opp og har mildt sagt en merkelig forklaring til ulykkens egentlige årsak. Spørsmålet er om David er klar for å høre sannheten? Unbreakable er en skremmende psykologisk thriller fra regissøren av ”Den sjette sansen”, M. Night Shyamalan.