Star Wars: The Clone Wars
Star Wars-sagaen fortsetter fra George Lucas og Lucasfilm Animation! Med banebrytende dataanimasjon i kinokvalitet, klassiske karakterer, forbløffende action og den tidløse kampen mellom godt og ondt. Opplev helt nye eventyr i en galakse langt, langt borte.
Star Wars-sagaen fortsetter fra George Lucas og Lucasfilm Animation! Med banebrytende dataanimasjon i kinokvalitet, klassiske karakterer, forbløffende action og den tidløse kampen mellom godt og ondt, bygger Star Wars: Klonekrigen videre på Star Wars-fortellingen med helt nye eventyr i en galakse langt, langt borte.