Nutcrackers
Akkurat i det Mike (Stiller) er like ved å inngå den største avtalen i karrieren sin, blir han trukket ut av ungkarslivet sitt i storbyen til en gård på landsbygda i Ohio for å hjelpe de nylig foreldreløse nevøene sine finne et nytt hjem.