Dusinet fullt
Et middelaldrende par vil kombinere oppdragelsen av sine tolv barn med krevende karrierer. Han som «Big Ten»-universitetsfotballtrener, hun som forfatter på bokturné, men oppdager fort at store familier og store karrierer ikke så lett lar seg kombinere.