Donna Hay Coastal Celebrations
Den bestselgende australske kokebokforfatteren Donna Hay inviterer til solfylte feiringer ved sjøen, der hun styler og lager nydelig mat på vakre steder. Med havnen i Sydney som bakteppe bruker hun ferske råvarer til å lage enkel og lekker mat.
Den bestselgende australske kokebokforfatteren Donna Hay inviterer til solfylte feiringer ved sjøen, der hun pynter og lager deilig mat på fantastiske steder. Med Sydneys glitrende havn som bakteppe viser Donna hvordan du kan stelle i stand alt fra en lang lunsj hjemme og en hagefest ved sjøen, til et selskap på seilerklubben og en uforglemmelig jentelunsj med tropisk tema. Hun finner inspirasjon i egne skap, i hagen og langs kysten, og dekker de nydeligste bord. Med ferske råvarer lager hun enkel og lekker mat, og gir en moderne vri på klassikere som fish and chips, tomatbruschetta og kremet pistasj-semifreddo. Kule drinker, deilig snacks og spesielle overraskelser er med på å skape en minneverdig dag.