I am Groot
Den rampete kvisten er tilbake med flere spillopper i andre sesong av "I Am Groot". Denne gangen utforsker Groot universet og mer til om bord i vokternes romskip, og kommer ansikt til ansikt, eller nese til nese, med nye, fargerike skapninger og omgivelser.
Den rampete kvisten er tilbake med flere spillopper i den andre sesongen av "I Am Groot". Denne gangen utforsker lille Groot universet og mer til om bord i vokternes romskip og kommer ansikt til ansikt, eller nese til nese, med nye og fargerike skapninger og omgivelser. Vin Diesel kommer tilbake til galaksen som stemmen til Groot i fem helt nye kortfilmer, som er skrevet og regissert av Kirsten Lepore.
Groot lander i hjertet av et eldgammelt tempel med en profeti han må oppfylle for å redde universet.