Daredevil
En advokat forblindet av radioaktivt avfall bekjemper kriminalitet som en akrobatisk kampsporthelt, ved å bruke sine andre sanser, som har blitt forsterket.
For Daredevil er rettferdigheten blind, og de skyldige skal få svi! Ben Affleck og Jennifer Garner slår farlige gnister og skaper spenning i dette blendende actioneventyret. Om dagen kjemper Matt Murdock (Affleck) for rettferdighet i Hell's Kitchen. Om natten er han Daredevil, Mannen uten frykt - en mektig, maskert helt som overvåker de mørke gatene med en nifs “radarsans” som lar ham “se” med overmenneskelige evner. Men når hans livs kjærlighet, den glødende Elektra Natchios (Garner), blir et mål for New York Citys grusomme forbryterkonge (Michael Clarke Duncan) og hans dødelige snikmorder Bullseye (Colin Farrell), får Daredevil kanskje møte sin likemann.