Daredevil
Matt Murdock, som ble blind som ung gutt, kjemper som advokat mot urettferdighet på dagstid, og om natten er han superhelten Daredevil i Hell's Kitchen i New York City.
Daredevil følger Matt Murdock, som er advokat om dagen og borgerverner om natten. Han mistet synet i en ulykke som barn, og bruker nå som Daredevil sine skjerpede sanser til å bekjempe kriminalitet på gatene i New York, etter at solen har gått ned. Hans innsats som borgerverner blir ikke ønsket velkommen av Wilson Fisk – også kjent som Kingpin – og andre som har interesser som kolliderer med Daredevil sine. Selv om Murdocks daglige jobb viser en mann som har troen på det strafferettslige systemet, antyder alter egoet noe helt annet, da han tar loven i egne hender for å beskytte nabolaget sitt.