Bittersweet Days
Når Julias kjæreste midlertidig må flytte til London, må hun dele leiligheten med Luuk, en nederlandsk fotograf. Samlivet får dem til å vurdere livsstilen sin. En film om identitet, kjærlighet og personlig vekst, som viser bekymringene til en gruppe trettiåringer i Barcelona.