Twitches
På 21-årsdagen oppdager de gjenforente tvillingene Alex og Camryn at de uvanlige kreftene deres dobles når de jobber sammen.
Den fortryllende bestselgende bokserien blir vekket til live i Disney Channel-filmen Twitches. De berømte tvillingsøstrene Tia og Tamara Mowry spiller tvillinghekser som ble adskilt ved fødselen. De gjenforenes når de fyller 21 år og oppdager at kreftene deres fordobles når de jobber sammen. Bli fortryllet mens de bruker kreftene på å redde alle de er glade i og følge sine skjebner.