Vampyrina Grimme Ånd!
Inspirert av favorittbandet Hylekoret, danner Vampyrina, Poppy og Betty sitt eget rockeband - Grimme Ånd. Slå deg ned sammen med Demi, Gregoria og kokken Remy og se bandet slippe sin grimme ånd fri!