Love, Victor
Serien følger Victor, en ny student ved Creekwood High School. Vi får være med på hans reise i det han tilpasser seg en ny by, og utfordringene med sin seksuelle legning. Når ting blir for mye, får han hjelp fra Simon som hjelper han med å navigere opp- og nedturene.
Victor forsøker å fikse utfallet fra kjærlighetstrekanten sin. Mia arrangerer en fest.
Victors foreldre introduserer ham til en homo-vennlig kirke og en spennende ny venn.
Victor nyter lidenskapen i forholdet sitt inntil det skjer en uventet komplikasjon.