The Tyrant
Når et hemmelig prosjekt i Korea avdekkes av USA, blir prosjektet terminert. Den siste gjenværende prøven må overgis, men det oppstår et problem under levering. Direktør Choe prøver å gjemme prøven mens Paul leter, men de ender på samme sted som Jagyeon og Lim Sang. Hvem får tak i prøven til slutt?
Når et hemmelig prosjekt i Korea blir avdekket, krever USA at prosjektet termineres, men et problem oppstår når Koreas etterretningstjeneste skal overrekke den siste prosjektprøven. Paul, en amerikansk agent, presser etterretningstjenesten etter hendelsen og konfronterer direktør Choe, prosjektets leder. I mellomtiden begynner Jagyeong, en nøkkelperson i saken, og Lim Sang, en pensjonert veteran, å jakte på Moyong, direktør Choes underordnede. Til slutt samles alle på samme sted, og en kamp full av uventede vendinger oppstår når prosjektprøvens eierskap står på spill.