Lie To Me
Tim Roth spiller Dr. Cal Lightman, verdens beste bedrageriekspert som studerer ansiktsuttrykk og ufrivillig kroppsspråk for å ikke bare fastslå om noen lyver, men også hvorfor. Basert på den ekte forskningen til Dr. Paul Ekman, følger serien Lightman og teamet hans bestående av bedragerieksperter mens de hjelper politiet og myndighetene med å avsløre sannheten bak løgnene.
Lightman drar til et psykiatrisk sykehus for å fastslå om en pasient holdes mot sin vilje.
Lightman-gruppen etterforsker dødsfallet til grunnleggeren av et sosialt nettverk.